Kimdir?
Hemoroid
Varis

Akupunktur tedavisi, Kulak ve vücut Akupunkturu olarak uygulanır. Böylece salgılanan Endomorfin’le ağrıların dindirilmesi mümkün olur. Bu tedavi yöntemiyle, Migren, Siyatik, Sigara bırakma, Zayıflama, Çocukların gece işemesi, Allerji, Astma, Sinüsit, Boyun, Omuz, Sırt, Bel, Kalça ve Diz Ağrılarının tedavilerinden çok iyi netice alınır. Karaciğer, Mide rahatsızlıkları olan veya fazla ilaç alması mahsurlu olan kişilere Akupunktur tedavisi rahatlıkla uygulanır. Tedaviye geç cevap veren vakalarda, Neural Tedavi diye adlandırılan yöntemle, vücuttaki Akupunktur ve diğer bazı noktalara procain zerk edilir.

Vücudun direncini artırmak veya Bürger hastalığında, damar tıkanmasından meydana gelen bacak ağrılarının giderilmesinde, Ozon enjeksiyonlarından faydalanılır. Günlük yaşantımızda ve şehir havasının kirliliğinden meydana gelen oksijen eksiklğini, Ozon zerk etmek suretiyle telafi edebiliriz.Yine Ozon zerkleriyle, fonksiyonları zayıflayan organlarda tekrar bir canlanma yaratılabilir.

Vücudumuzun İskelet sisteminde, bilhassa mafsallarda, biçimsiz bir hareket sonucu veya kireçlenmelerden meydana gelen, takılma veya kenetlenmelerin, sebep oldukları ağrılar, Şiroterapi denen elle yapılan manipülasyonlarla çözülür. Hastalar hemen veya kısa bir süre sonra ağrılarından kurtulurlar. Kneipp Tedavisiyle, usulüne göre uygulanacak olan sıcak ve soğuk su banyolarıyle, Kronik mafsal ağrıları, bilhassa kalça ve diz kireçlenmeleri tedavi edilebilir. Gerekirse bu tedavilere ilave olarak, Hömopatik ilaçlarda ilave edilir.